Fundació educaBOT Fundació educaBOT

Promovem la tecnologia i lenginyeria, i fomentem els valors del treball en equip, la innovació, la creativitat i la cultura de lesforç a través de competicions de robòtica educativa. Organitzem a lEstat espanyol la World Robot Olympiad, una de les competicions de referència a nivell mundial de robòtica educativa. Així mateix, col laborem amb altres competicions de robòtica educativa. Fundació educaBOT - infoatfundacioeducabot.org.

OVERVIEW

The web site fundacioeducabot.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have traversed zero pages inside the site fundacioeducabot.org and found one website referring to fundacioeducabot.org. We were able to discover one contacts and directions for fundacioeducabot.org to help you connect with them. The web site fundacioeducabot.org has been on the internet for five hundred and ninety-one weeks, eighteen hours, twenty-eight minutes, and fifty-seven seconds.
Mar 2013

FUNDACIOEDUCABOT.ORG TRAFFIC

The web site fundacioeducabot.org has seen fluctuating quantities of traffic all round the year.
Traffic for fundacioeducabot.org

Traffic ranking (by month) for fundacioeducabot.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioeducabot.org

FUNDACIOEDUCABOT.ORG HISTORY

The web site fundacioeducabot.org was registered on March 01, 2013. It is currently five hundred and ninety-one weeks, eighteen hours, twenty-eight minutes, and fifty-seven seconds young.

WEB PAGE AGE

WHAT DOES FUNDACIOEDUCABOT.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioeducabot.org Mobile Screenshot of fundacioeducabot.org Tablet Screenshot of fundacioeducabot.org

Fundacion Privada educaBOT

Carles Soler

Fundacion Privada educaBOT G65903619

Barcelona, Catalonia, 08007

FUNDACIOEDUCABOT.ORG SERVER

Our crawlers discovered that the main root page on fundacioeducabot.org took two thousand four hundred and twenty-two milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider fundacioeducabot.org not secure.
185.2.4.17

ns1.dreamhost.com
ns2.dreamhost.com
ns3.dreamhost.com

We revealed that this website is weilding the Apache os.

Fundació educaBOT Fundació educaBOT

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site fundacioeducabot.org states the following, "Promovem la tecnologia i lenginyeria, i fomentem els valors del treball en equip, la innovació, la creativitat i la cultura de lesforç a través de competicions de robòtica educativa." I noticed that the website stated " Organitzem a lEstat espanyol la World Robot Olympiad, una de les competicions de referència a nivell mundial de robòtica educativa." They also said " Així mateix, col laborem amb altres competicions de robòtica educativa."

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Fundació el Molino Creiem en el Parallel, creemos en el Paralelo

Fundació el Molino Creiem en el Paral lel, creemos en el Paralelo. I Summit de Barcelona Oberta. Barcelona Oberta organitza el seu I Summit. Parlarem de tot, de Comerç, de Turisme,. I Summit de Barcelona Oberta. Fem Festa Fem Paral lel 2014. Adjudicades les obres del Paral lel. I Summit de Barcelona Oberta. Fem Festa Fem Paral lel 2014. Adjudicades les obres del Paral lel.

Home - Fundació Elna per a la diversitat funcional

Fundació el Solà

Declaració de Torroella de Montgrí. Cursos de Pedra en Sec. Inventari de construccions de pedra en sec. Declaració de Torroella de Montgrí. Cursos de Pedra en Sec. Inventari de construccions de pedra en sec.

Inici - Fundació Ernest Morató

Descobreix els grups associats a la Fundació. Troba la partitura que busques i baixa-la en format PDF. Ràdio Capital entrevista el nou president de la Fundació, Enric Frigola. Calella de Palafrugell i les havaneres.

Fundació Emili Darder

El futur de les Illes Balears i el País Valencià davant del procés sobiranista de Catalunya. Dilluns, 17 de març. Fundació Emili Darder i Ateneu Pere Mascaró. Economista i exdirector general de Fons Europeus del Govern de les Illes Balears. Dilluns, 3 de març.